Reklamační řád
Výňatek z OP - Reklamační řád
1. Kupující je povinen vady plnění oznámit Prodávajícímu před uplynutím doby 24 měsíců ode dne převzetí zboží, a to písemně na adresu sídla Prodávajícího, nejpozději však do 5-ti pracovních dnů ode dne, kdy se Kupující o této vadě zboží dozvěděl anebo dozvědět mohl a měl při náležité péči a běžné obezřetnosti. Zároveň je Kupující povinen na své vlastní náklady doručit Prodávajícímu reklamované zboží k posouzení oprávněnosti reklamace a jejímu vyřízení.
2. Písemné oznámení dle odst. 1 tohoto Reklamačního řádu musí obsahovat:
a) jméno, příjmení a adresu Kupujícího,
b) číslo a datum objednávky,
c) specifikaci uplatňované vady tak, aby nebyla zaměnitelná s jinou,
d) informaci o tom, zda se jedná o vadu zjevnou nebo skrytou a odstranitelnou či neodstranitelnou,
e) skutečnosti rozhodné pro posouzení včasnosti uplatnění vady zboží,
f) nárok uplatňovaný Kupujícím z této vady,
g) datum a vlastnoruční podpis Kupujícího.
3. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30-ti dnů ode dne jejího písemného oznámení Kupujícím. O výsledku reklamačního řízení je Prodávající povinen v této lhůtě Kupujícího informovat. Uzná-li Prodávající reklamaci jako důvodnou, je povinen současně nahradit Kupujícímu náklady reklamačního řízení, pokud je Kupující uplatní a prodávajícímu prokáže.